Per tal d’arribar al major nombre de famílies possibles, la Fundació SHE i Sessame Workshop, amb el suport de la Fundació Daniel i Nina Carasso han arribat a un acord per produir una nova sèrie de TV de Barri Sèsam a Espanya.

Durant l’estiu de 2012 s’emetran 26 episodis de set minuts, adreçats a nens de 3 a 6 anys, en què són protagonistes la nutrició, l’activitat física, el coneixement del cos i del cor i el benestar socioemocional. Tot el contingut ha estat elaborat per un equip d’experts, internacionals i locals, per inculcar als més petits hàbits saludables que els beneficiessin al llarg de la seva vida. Es tracta d’una sèrie de gran potencial per a l’expansió a altres països.

L’èxit d’iniciatives similars desenvolupades conjuntament pel Dr Fuster i Sesame Workshop, a Amèrica Llatina i Estats Units, avalen la proposta.