Què passaria si la societat fos capaç de modificar les seves rutines actuals i adquirir hàbits saludables?

Després de tota una vida dedicada a la medicina i a la investigació, el Dr. Valentí Fuster de Carulla té el convenciment que un canvi en l’estil de vida de la població és l’únic camí per evitar l’extensió de les malalties cardiovasculars, una veritable epidèmia i la primera causa de mortalitat al món.

Davant d’aquesta evidència, i a partir de l’experiència acumulada durant la seva carrera, el Dr Valentí Fuster impulsa la creació de SHE. Una fundació sense ànim de lucre que, basant-se en la recerca bàsica i clínica (Science), té l’objectiu de promoure els hàbits saludables (Health) mitjançant la comunicació i l’educació (Education) a la població.

Amb aquest propòsit la Fundació SHE dedica els seus esforços a crear un marc de referència del que significa i comporta una educació que incideixi en l’adquisició d’hàbits saludables des de la infància, per promoure un món on nens, joves i adults tinguin la capacitat d’actuar positivament respecte a la seva salut.

“Perquè si la societat redueix riscos també reduirà l’impacte de les malalties cardiovasculars.” Dr. Valentí Fuster

Visió

Aspirem a un món on els nens, joves i adults tinguin la capacitat d’actuar positivament sobre la seva salut.

Missió

Volem incidir sobre els factors de risc que afecten els nens, joves i adults per tal de disminuir l’impacte de les malalties cardiovasculars. Pretenem crear un marc de referència del que significa i comporta una educació en salut integral per a totes les edats. Desitgem mobilitzar la societat, aconseguint la implicació i col • laboració de totes les entitats i grups que afecten els nens, joves i adults en les seves decisions de salut integral.

Agraïm el suport de:
Fundación Alicia Fundación Alicia
Centro Nacional de investigaciones cardiovascularesCentro Nacional de investigaciones cardiovasculares
Fundación de ayuda contra la drogadicciónFundación de ayuda contra la drogadicción
Grupo Editorial PlanetaGrupo Editorial Planeta
Barrio SesamoBarrio Sesamo